Uppgift till 3 juni

Vi har bestämt att vi ska göra ett gemensamt häfte om er tid på skolan och även lite kring era framtidsplaner. Meningen är att de ska finnas 1 sida om varje person i häftet, detta kopieras upp så att alla får det under sista veckan!

Skriv om dig själv eller intervjua varandra. Det är bra om man är lite seriös, det blir bättre!

Detta arbete får du göra under din hemstudiedag nästa vecka (3 juni). Du behöver skicka detta till mig den 3 juni på eftermiddagen då du är klar! Jag eller någon av er sätter ihop allt detta och gör det kanske extra snyggt med bilder.

Dessa frågor ska finnas med:

1. Vad är meningen med livet?

2. Vad gör du om 10 respektive 20 år?

3. Berätta 5 saker som är viktig för dig just nu!

4. Vad är ditt drömliv?

5. Vad är ditt motto i livet?

6. Säg fem saker som du ska ha gjort innan du dör!

7. Vad är/var det bästa med SFS?

8. Berätta om två minnen från SFS

9. Mina slutord till min klass blir...

Lycka till!

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0