Vecka 10

Hejsan, hejsan!

Hoppas att ni alla har haft ett riktigt härligt sportlov! Hörde att en del varit på Lan och klassrummet var verkligen super fint städat. Toppen! Hoppas att ni även hunnit med att varit ute lite under lovet, fått lite sol kanske?
Jag har själv passade på att tajma lite magsjuk när vi åkte till Kungsberget!. Därefter var jag hemma innan jag drog iväg på en grymt skönt semester till Gran Canaria. Förhoppningsvis har vi nu alla lite extra kraft att jobba på hårt fram till påsklovet vecka 14.

Vad händer den här vecka?

Måndag - Ni har vikarie på matte och no-passen. På idrotten har ni mig och då kör vi bandy.

Tisdag - Vikarie istället för Henning. På idrotten är det handboll med externa proffs-ledare.

Onsdag - Enligt schema. Ta med dig alla uppgifter till mig på engelskan. Glosorna kommer att kollas!

Torsdag - Vakbad! Nu är det dax för ALLA Krabbor att bada isvak! Ta med matsäck så drar vi till Hellas för en riktigt härligt friluftsdag. Vi träffas klockan 09.00 på skolan för en gemensam promenad till Hellas. Ta med dig en härlig matsäck. Dagen slutar klockan 14.00.

Fredag - Dans 09.00-10-15 i rörelserummet med en proffsdansare. Ni behöver vara ombytta. Detta pass kommer ni att ha tillsammans med åk 7. I övrigt enligt schema.

/Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0