Krabborna - en översikt

Vecka 7

Måndag, tisdag, onsdag enligt schema. Ev en del pass med åk 7.

Torsdag svenska med Dharana, därefter so och efter lunch hemstudier.

Fredag enligt schema. Visa vad du har gjort torsdag. Visa ett utkast med frågor och vilken fakta du ska använda dig av. På detta pass får du allt extra material som du behöver till vecka 8.


Vecka 8 – Många ändringar i ditt schema så ha lite koll nu!

 

Måndag – Kungsberget

 

Tisdag – Enligt schema. Sovmorgon till 10.30. Boxning på idrotten. Samling utanför kyrkan 14.30.

 

Onsdag – Enligt schema innan lunch. På engelskan jobbar du hemma med ett läsförståelsetest. Detta kommer vi att rätta tillsammans efter sportlovet. Ta med detta efter lovet och lämna till mig

 

Torsdag – Ellie är ledig. Hemstudier för de som fått okej till detta. Ni andra är med på Asiminas lektion och då med åk 8.

 

Fredag – Ellie är ledig. Ni jobbar hemma de två första passen. Ni ska jobba med ert So- arbete och även göra kapitlet Teenager under the Taliban s 32-33. Övningar på sida 33-35 i din workbook. Lämna till mig för rättning efter lovet. Ni börjar dagen klockan 12.45, ingen lunch här.

 

Efter lovet ska du ge mig följande:

I So ska du visa mig ditt arbete och berätta kortfattad om det. Du ska ha skrivit minst två sidor.

I engelska ska du visa att du är klar med kapitlet i boken och du ska lämna in din läsförståelsen.

 

Vecka 9 Sportlov.

 

Vecka 10 – Afghanistanvecka.

Lite annat schema då. Handboll med externa ledare på tisdag.

Vakbad på torsdag.

 

Vecka 11 – Afghanistanvecka.

Np-muntligt i svenska på måndag.

Np. Läs- och hörförståelse tisdag. (80 +55 min)

Temaredovisning på torsdag.

Dans fredag i rörelserummet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0