Vecka 37

Hejsan!

Vi har haft föräldramöte och det var lite tomt den här gången, då endast 5 av elevernas föräldrar var representerade. Simone skrev ett litet protokoll och det kommer snart att läggas ut här på bloggen så att alla får veta vad som diskuterades. Jag har hört att det har varit strul med mejlen så jag förstår att ni kanske inte alla fått information om mötet. Det bestämdes att vi/ni ska träffas igen i hemvistet för att diskutera och dra upp lite planer inför Krabbornas sista år. Vilket datum bestämdes? Jag får återkommer med information när jag fått protokollet.

Det finns nu ett kalendarium här på bloggen!

Vad händer nu då vecka 37?

Måndag - På ert klasspass 09.00-10-10 kommer Rasmus (Guldfisken Mira-Li´s pappa) som är journalist. Han ska hjälpa er med tidningsprojeket som ni har med Dharana.
I övrigt jobbar vi på såsom vanligt och avslutar dagen med ett härligt gympapass!

Tisdag - Enligt schema hela dagen.

Onsdag - Enligt schema.

Torsdag - Enligt schema.

Fredag - Enligt schema.

Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg!

För egen del ska jag dra upp till världsmetropolen för att leta Sibylla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0