Hej alla


Jag fick precis kontakt med en mycket hjälpsam vaktmästare på kulturhuset i skarpnäck: Vi får servera fika på kulturhuset! det finns kaffeautomater vad vi behöver ta med är kaffe och the påsar samt läsk, jag kan om ni vill handla detta och sedan får jag betalt i efterhand.Eller ?
Vi behöver fortfarande kakor bullar osv... enligt planen.
Vi räknade generöst med att alla 11 som förhoppningsvist kommer har med sig:
10 av allt (papptallrikar, servetter muggar, sked och fika)
visserligen finns det muggar och allt på plats men placet stänger 19.00 (Hur lotta har bokat till 19.30 vet jag inte) och ingen vill ju diska då ändå, så för en gång skull förespråkar jag släng grejer...

/Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0